Қазақстанда пойыздарды нашар тазалағаны үшін клинингтік компанияға айыппұл салынды

Фото: rail-news

"Жолаушылар тасымалы" АҚ Солтүстік филиалының пойыздарындағы тазалықтың жеткіліксіздігі үшін "Қазақстан темір жолы "ҰК" АҚ-нің (ҚТЖ) клинингтік мердігері наразы жолаушылардан түскен көптеген шағымдардың салдарынан айыппұл санкцияларын алды, – деп хабарлайды Taspanews.kz Rail-news.kz ақпаратына сілтеме жасап.


ҚТЖ баспасөз қызметі атап өткендей, гигиена тапшылығына және вагон құрамдарын тұрақты емес тазалауға наразы болған жолаушылардың көптеген өтініштері инспекцияға себеп болды. ҚТЖ өкілдері де, БАҚ өкілдері де қатысқан инспекцияға компания бастамашы болды.


Тексеру нәтижелері сәйкессіздіктердің жоғары деңгейін көрсетті: тазалау сапасы нашар болды, бақылауға жүйелі көзқарас болмады, персонал біліктілігі төмен, сондай-ақ есеп беру құжаттамасын бұрмалау оқиғалары орын алды. Бұл бұзушылықтар Павлодар, Астана, Қарағанды, Петропавл, Көкшетау және Қостанайға баратын пойыздарда тіркелді.


Тазалау фирмасына айыппұл салынды. Егер жұмыстың кемшіліктерін жою талаптары орындалмаса, келісімшартты бұзуға болады. Сонымен қатар, пойыздардың тазалығын бақылауға жауаптыларға қатысты қатаң шаралар қабылданды. Осы филиал учаскесі басшысының құзыреттілігін бағалауды жүргізеді.


ҚТЖ жолаушыларды @Jolaushylar_tasymaly Instagram парақшасында немесе нөмірі бойынша тазалаудың қанағаттанарлықсыз сапасының барлық жағдайлары және өзге де бұзушылықтар туралы хабарлауды сұрайды +7 776 714 5686 Whatsapp.