«Бірінші класстан дискомфорт плюсқа дейін»: Тальго «Астана-Алматы» пойызы рельстен шығып кетті

Фото: AI

Бір күн бұрын «Астана-Алматы 2" бағытындағы N4 "Тальго" жүрдек пойызы Қордай ауылының маңындағы Отар-Алматы учаскесіне тоқтады. Алғашында АҚ "Жолаушылар тасымалы" ақау "техникалық себептерге байланысты» болғанын айтса, кейіннен олар пойыз рельстен шығып кетті деген ақпаратты растады. Пойыз жолаушысы Әсел Мұратова Taspanews тілшісіне оқиғаға байланысты түсінбеушілік туындағанын, содан кейін адамдар алты сағаттай ыстықта далада сусыз, тамақсыз қалғанын айтты


«Техникалық себептер»


Бір күн бұрын Rail-news.kz редакциясы АҚ «Жолаушылар тасымалы" хабарламасын жариялады, оған сәйкес N4 "Астана-Алматы-2" пойызы "техникалық себептерге байланысты» жол бойында тоқтап қалды. 


Компания жолаушылар орнына жеткізілетінін түсіндірді, олар үшін «Алматы-2-Отар-Алматы-2" хабарламасы бар №504/503 стандартты вагондардың бір реттік пойызы жіберілді».


«Отар-Алматы бағыты бойынша стандартты вагондардың ауыстырылған пойызын пайдаланатын жолаушылар жолаушыларды, багажды және жүктерді тасымалдау ережелеріне сәйкес айырмашылықты алады» - деп уәде берді компания.

Сонымен қатар, тасымалдаушы уақытша қолайсыздықтар үшін кешірім сұрады.


Кешке ғана компания журналистерге пойыз рельстен шығып кеткендіктен жолды үзді деген қауесетті растады.


Байланыссыз даланың ортасында


«Таңғы сағат 11 шамасында пойыз рельстен шығып кетті. Пойыздың кенет тоқтағаны сонша, барлық заттар, тамақ пен сусындар құлады. Барлық жолаушылар ұзақ уақыт ақпаратсыз қалды. Қызметкерлер шынымен не болғанын айтпады. "Бала жоғалып кетті, кейін біреу ауырып қалды» деген қауесет вагон бойына тарады. Бірақ бір сағаттан кейін жол серіктер пойыздың рельстен шығып кеткенін хабарлады. - деді жолаушы Әсел Мұратова Taspanews тілшісіне.

Оның айтуынша, олар жарты сағатта басқа пойыз келіп, барлығын алып кетеді деп уәде берген.


«Бірақ жарты сағаттан кейін жолаушыларды алып кетуге ешкім келмеді. Полиция, бірнеше техникалық мамандары бар көліктер келді, оны жөндейміз деп үміттенген сияқты, бірақ олар жасай алмады. Содан кейін олар бүкіл пойызға 14:30-да дайын болуымыз керек екенін, біз әлі басқа пойызға ауысамыз деп хабарлады. Белгіленген уақытта дайындалдық, бірақ бізді ешкім алып кетпеді» – деп шағымданды Әсел.

Ол, сондай-ақ, рельстен шығып кеткеннен кейінгі алғашқы екі сағатта вагондардағы кондиционердің сөніп қалғанына және оның өте дымқыл болғанына шағымданды.


«Адамдар – жас-кәрі, балалы әйелдер – барлығы көшеге шығып, туыстарына бәрі жақсы екенін айту үшін байланыс орнатуға тырысты. Бірақ біз даланың қақ ортасына тоқтағандықтан, байланыс та, желі де болмады» – деді Мұратова.

Тамақ пен су жоқ


«Адамдардың көптеген шағымдарынан кейін ғана кондиционер қосылды. Кейбіреулер жолда такси ұстап, кетіп қалды». – деп түсіндірді Әсел.

Ол жұмысшылар пойызды жөндеуге келгенде, адамдар не болып жатқанын видеоға түсіре бастағанын айтты.


«Бірақ қызметкерлер суретке түсіруге тыйым салып, барлығын ішке кіруге шақырды. Барлығы пойызға мінген соң, ешкім шығып суретке түспеуі үшін бізді вагондарға қамап тастады. Содан кейін олар бізге тағы бір пойыз сағат 16:00-17:00 келеді деп уәде берді». – деді жолаушы.

Ол алты сағатқа жуық күту кезінде адамдарға тамақ берілмегенге шағымданды.


«Адамдар неге Тальго жүрдек пойызына билеттерді сатып алады? Керек жерге тез және ыңғайлы жету үшін. Көбінесе жолаушылар бұл пойызбен ьтез жетіп қаламыз деп өзімен тамақ алмайды. Бұл оқиғадан кейін, әрине, бәрі  тамақтанғысы келді – бірақ ештеңе болмады. Айналасында дала ғана, бірде-бір дүкен жоқ. Алдымен тоқтаған соң су болды, бірақ кенет су да болмай қалды. Дәретханалар ашық болды, бірақ ол жерге сусыз бару өте ыңғайлы емес еді ». – деп шағымданды Әсел.

Өтемақы алу үшін кезектер


Бастапқыда пойыз 9 шілде күні сағат 12:45-те соңғы орнына жетеді деп болжанған. Бірақ рельстен шығып кеткендіктен жолаушылар Алматыға 19:00 шамасында ғана жеткен.


«Алматы-Алакөл ескі пойызы сағат 16:40-та келді. Біз оған ауыстық. Алматыға сағат 17:00-де жолға шықтық. Көбі тіпті тамақ бермейді ме деп шағымданды. Ал рельстен шығып кеткен пойыздың орнына бізге берген пойыз ешкімге ұнамады. Бізді бірінші санаттағы ыңғайлы пойыздан ескі пойызға ауыстырып жіберді». – деп атап өтті Мұратова.

Оның айтуынша, Алматы-Алакөл пойызының жолсерігі жолаушыларға Алматы 2 кассасында шығын үшін ақшаның бір бөлігін қайтаруға болатынын айтқан.


«Бірақ барлығына екі касса ғана бөлінді. Үлкен кезек пайда болды. Әрқайсысына ақшаны қайтару өте ұзақ уақытты талап етті, жолаушылар өтініштер мен көптеген қағаздарды толтырды. Көпшілігі, соның ішінде мен де, күндіз шаршағандықтан, кезегімді күтпей, кетіп қалдым. Ал өтемақы өте күлкілі болды – билет құнынан небәрі үш-төрт мың теңге», – деді. – деп түсіндірді Әсел.

Ол Талго пойызының ыңғайлы және арзан емес екенін түсіндірді. Эконом-класстағы билет құны 17 мың теңге, ал бизнес-класстағы билет құны 27 мың теңгені құрайды.


«Әрине, бастан кешірген барлық оқиғалардан кейін осы қатарда тұруға мәжбүр болғанымыз қынжылтты. Біз билеттерді электронды түрде сатып алдық. Ал, олар билеттің қайтарылған құнын электрондық түрде жібере алмайды ма? Немесе, ең болмағанда, қайтаруға өтінімдерді онлайн қабылдауды ұйымдастырса болар еді. Олар бізді мазақ еткісі ікелген сияқты». – деп қорытындылады Мұратова.