Қазақстанда қатты жылдамдықпен көлік жүргізуге қатысты қатаң шаралар енгізіледі
Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі жылдамдық ережелерін жүйелі түрде елемейтін жүргізушілерді жазалау тәсілін түбегейлі өзгерту ниеті туралы мәлімдеді. Бастаманың негізін министр Ержан Сәденов Үкімет отырысында ұсынды, – деп хабарлайды Taspanews.kz үкіметтің ресми сайтының ақпаратына сілтеме жасап.
Сәденов статистика келтірді: жыл сайын жол-көлік оқиғаларында екі мыңнан астам құрбан және он тоғыз мыңнан астам зардап шеккендер тіркелген. Адам өмірі бірқатар факторлардың әсерінен орны толмас шығындарға әкеп соғады: автомобильдердің көбеюі, жол инфрақұрылымының жағдайы және көлік жүргізу мәдениетінің болмауы.
Министр қоғамдық қауіпсіздік тұжырымдамасында апаттарды азайту бойынша жан-жақты шаралар енгізілгенін айтты. Алайда, ол атап өткендей, бұл шаралардың жүзеге асырылуы толығымен жергілікті әкімшіліктер мен тиісті органдардың белсенділігіне байланысты. Бұл әлі жеткілікті түрде жүзеге асырылмаған. Мысал ретінде ол Алматы мен Павлодарда жұмыс істеп тұрған "Vision Zero" жобасын атап өтті.
Министр қауіпсіз жол инфрақұрылымын дамыту мәселелеріне де аса мән берді. Халықаралық тәжірибеге сәйкес, мұндай өзгерістер апатты айтарлықтай төмендетуі мүмкін. Қазіргі уақытта республикалық жолдардың тек үш пайызы ғана қажетті қауіпсіздік стандарттарына сәйкес келеді, ал ауыр апаттардың көп бөлігі олардың қолайсыздығына байланысты қала маңындағы трассаларда орын алады.
Министр апаттың тағы бір маңызды факторын — жүргізушілердің тәртіпсіздігін түсіндірді. ІІМ өткен кезеңмен салыстырғанда 58% - ға өскен бұзушылықтардың алдын алу бойынша қарқынды жұмыс жүргізуде. Қарсы жолақтарға жаппай шығу жағдайлары (70% - ға артық) және жүргізушілерді мас күйінде ұстау 15% - ға артқаны тіркелді.
Мемлекеттік органдардың жұмысында цифрлық технологиялар үлкен рөл атқарады: қалаларда ЖҚЕ бұзушылықтарын тіркейтін 24 мыңнан астам автоматты камера орнатылған. Патрульдік машиналар фиксация жүйелерімен жабдықталған және маршруттық автобустар мен жедел жәрдем машиналарында осындай жүйелерді қолдану мүмкіндігі талқылануда.
Ержан Сәденов жылдам жүруді ұнататындарға қатаң санкциялар Парламент Сенатына жіберілген жаңа заң жобасында жазылғанын айтты. Шаралардың ішінде бірнеше рет ұсталған мас жүргізушілерге жүргізуші куәлігін алуға жеті жылдық тыйым салу бар.
Халықаралық тәжірибені зерделеп, жүргізушілерді даярлау тәсілін қайта қарау туралы шешім қабылданды. Сәденов автомектептерге мемлекеттік бақылауды және олардың түлектері арасындағы жол апаты көрсеткіштеріне негізделген рейтингтік жүйені белгілей отырып, өз бетінше оқытудан бас тартуды ұсынды.
Барлық шараларды орындау бағдаршам реттелетін жаяу жүргіншілер өткелдерінің санын ұлғайтуға, Алматы, Ақтөбе, Жамбыл және Түркістан облыстарын, сондай-ақ Алматы және Шымкент қалаларын қоса алғанда, авариялық жағдайы жоғары өңірлерде қосымша қоршаулар мен жарықтандыруды орнату берілген өңірлердің әкімдеріне тапсырылды.
Кешенді жоспарды іске асыру нәтижесінде Ержан Сәденов жолдардағы апаттылық деңгейінің айтарлықтай төмендеуіне және жол қозғалысының барлық қатысушыларының қауіпсіздігін арттыруға сенім білдірді.
Еске салсақ, бұған дейін республикада апатты азайту үшін ҚР премьер-министрі Олжас Бектенов енгізуді ұсынған шаралар туралы жазған болатынбыз.